«БІРІНШІ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ МЕКТЕПКЕ БЕЙІМДЕЛУІНІҢ ПСХХОЛОГИЯЛЫҚ ШАРТТАРЫ»
«БІРІНШІ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ МЕКТЕПКЕ БЕЙІМДЕЛУІНІҢ ПСХХОЛОГИЯЛЫҚ ШАРТТАРЫ»
тақырбында ата-аналармен жүргізген іс-шараға
Анықтама
Тақырыбы: «БІРІНШІ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ МЕКТЕПКЕ БЕЙІМДЕЛУІНІҢ ПСХХОЛОГИЯЛЫҚ ШАРТТАРЫ»
Мақсаты: мектептің оқу процесіне сәтті бейімделуі үшін балалардың когнитивтік дағдыларын дамытуға ата-аналардың дайындығын қалыптастыру.
Қатысқандар ата-ана: 10
Қазан айының 12 күні мектеп бойынша 1-сынып оқушыларының ата-аналарымен оқушылардың мектепке бейімделуінің алғы шарттары тақырбында кеңес беру тренигі өткізілді.
Арнайы педагог А.Мәметбек жалпы бірінші сынып оқушыларының сәтті беімделуі үшін ата-ананың жауапкершілігімен бірнеше міндеттерін атап өтті:
1.Ата-аналарды отбасында оқушы үшін психологиялық қолайлы орта құру;
2. Баланың мектепке бейімделуінің мәні мен ерекшеліктерімен таныстыру;
3.Бастауыш сынып оқушыларының танымдық дағдыларының ерекшеліктерімен таныстыру;Осы міндеттерді ескере отырып Баланың жеке басын дамыту үшін мектепке бейімделуінің маңыздылығын атап өтті.Баланың когнитивтік дағдыларын дамытудағы ата-ананың рөлі.
Ата-аналарды өз балаларының, когнитивтік (танымдық) қабілеттерінің даму деңгейін ескере отырып,есте сақтау қабілетін, зейінін, ойлауын және қарым-қатынас жасауын дамытуға арналған ұсыныстар айтылды.
Осы жайында ата-аналардың пікірін тыңдады, Арнайы мамандарының жұмысының маңыздылығын жәйлі және ата-аналардың баланы үнемі қадағалап дұрыс бағыт бағдар беру керектігі айтылды.
Отбасы мен мектеп бір-бірін толықтырады, балалардың оқуға деген ынтасын арттыру үшін жақсы жағдай жасайды. Бала үшін ең жарқын үлгі – ата-аналар мен мұғалімдердің үлгісі. мұғалім, ата-ана, арнайы мамандар бірлесе жұмыс атқарса жақсы тәтиже шығару қиын еместігі айтылды.
Арнайы педагог: А.Мәметбек